Thursday, April 14, 2011

Again...Exam around the corner...


yeah!!!seperti yg diketahui ramai...
AC110..akan start exam next week on 21st april..
dengan jadual peperiksaan yg mcm p*&^%$k...semua student AC110 dah kusut..
average student amik 6 subjek..
dan exam plak setiap hari..
lgsg xde gap nak study..mcm haram kan...anak sape la yg set jadual tu..
memang sengaja nak menjatuhkan anak melayu..
huhuhuhu..xpasal2 kan...
mcm biasa jugak la...ada je masalah yg akan mengejar aku dikala exam mendatang ni..
tapi kali ni..more towards feeling..
fuyoo..caya x..
i'm supposed to be final sem student this semester..
but for too much playing around..i got to extend it..damn it!!
hahahahahahaha...good for me..
so rata2..ramai la kawan2 batch aku yg akan habis belajar di semester ini..
sumpah rasa sayu tu dtg..
semuanya salah "super family.."..
my besties..kebanyakkan diaorg sume akan tamat belajar..
masing2 duduk berterabur dalam malaysia ni..
mesti rindu gle kat kamu semua..
my "SUPER FAMILY.."


this is mummee Dee...

auntie Acha..

along Aqwa..

kak long Melin..

kak ngah Fara..

achik Mira..

endut Onie..

andak Pka...

dik yong Ayu..

dik ngah Aina..

dik chik Wani..

dik yang Miwa..

dik neng Cpot..

acu Zakwan...

lengkap la my "superfamily.."...
(ada lg sebenarnya ahli2..cuma xberapa rapat kan..so xpayah la masukkan mereka..)
gle kejam kan aku..hhahahahahaa...
anyway aku akan rindu gle kat mereka sume ni..
walaupun macamana aku bahan..aku kutuk atau aku marah kat diaorg..
they're still among my besties!!!love u guys....

No comments:

Post a Comment