Saturday, June 18, 2011

Lelaki yang paling aku sayangi!!!

wow!!gempak gle kan tajuk post aku..yup..there is one man in this world that i love with all my heart can..yeahhh..his name is Mr. Ali bin Kadir..apedaaaa korg pkir bukan2...bapak aku laaa...19th june is Father's Day rite...so i dedicated this post about my father..


that is my father..the only man i love..lelaki ini la yg membanting tulang empat kerat untuk memastikan kami sekeluarga cukup makan..biarkan dia xmakn..asalkan anak bininya dapat mengisi perut..walaupun kami bukan keluarga yg berada..tapi abah sangat2 berjaya menyelesakan hidup kami..makan minum,pakaian n everything...abah seorg yg sgt pentingkan pendidikan utk anak2 nya..ayat yg selalu abah guna "abah nak..anak2 abah sume pandai2,belajar tinggi2..jgn jadi macam abah..xsekolah pun.."..berguguran la air mata bila terkenangkan ayat abah..meskipun raut wajah abah kelihatan sgt garang..kenyataannya abah seorang yg sgt sporting..bersempena Father's Day ni..aku berjanji pada diri sendiri..aku akan membahagiakan serta membalas jasanya selama ini..biar aku bersusah payah demi dia..so xmau main2 lg dah lepas ni...lastly...abahhh...i love u so much!!!!

No comments:

Post a Comment