Friday, June 17, 2011

New from me

hey people...i'm back...anyone miss me???fuhhh..ramai btol rindu kat aku...(ahakz..pasan sorg2...) lama xde mood nak mencarut kat cni..well..first of all hidup makin busy..ye la..kelas semester baru dah start kan..konon2 la fokus study..(poyo2 je..) then..memang sebab xde idea plus xde mood nak tulis pape kat cni..

sekarang ni aku banyak baca blog2 org lain..lama2 jeles plak tgk blog org lain cantik2..aku nak jugak..then aku pun godek2 la blog aku ni...so now aku persembahkan ...:
* Aku + Kau = Mereka *

no worries..still blog yg sama..cuma aku ceriakan ckit je...(xreti la nak upgrad2 sgt ni)
aku tukar tittle baru..sebab dah bosan jawap soalan kenapa guna "kanak2comey" n comey ke kau ni..
then aku gunakan background yg warna warni tuk lebih keceriaan..dan aku letak gadget ttg my twitter kat tepi tu ha..so sape rajin follow la ye...
sekian saje wat kali ini..so teruskan membaca * Aku + Kau = Mereka *...thanks..

No comments:

Post a Comment