Monday, October 17, 2011

Rambot burok pencetus segalanya..

Terimaaaa kasih laa pada Derricks & Team cawangan ampang kerana berjaya memburokkan rambut kesayangan aku..aaarrggggggggghhhhh...mcm p****k laaaa..dah laaa rambut paling ketara..dah nampak muka aku sgt bulat macam bola..tensionnn la mcm ni..ada ke patut dia potong rambut tepi senipis2nya..apa pon xdapat laa..Ok bagi yg xberapa nak faham...biar cheq habaq mai noh...(xnampak motif kenapa kena tulis loghat kedah..) bagi sape yg masih xtau..aku dah start keje ngan dealer U-Mobile..so pagi td kena masuk ofis..kemas2 ckit..dan otw nak ke ofis..aku kena tunggu tren(KTM) selama 1 jam..c'mon laa..bila mau upgrade ni..then thing s start go smoothly sampai rejab anta aku sampai lrt pandan jaya..oleh sebab xtahan kerimasan ngan rambut sendiri..terpkir nak potong..teringat la plak syam kata kat Derricks & team bagus n murah..teringin la nak cuba..fast forward sampai aku dah masuk salon..aku terpinga2 jap masuk salon selama 5 minit xde org nak entertain..then ada la nyah tukang cuci rambut jeling dulu aku then br tye nak apa..aku disuruh tunggu lg 30 minit..sampai la giliran aku..si nyah sial tu gak yg cuci kan rmbt aku..dia ingat bola agaknya nak pusing2 pale aku ni..dtg plak hair stylist dia..as a result.hair stylist dia berjaya memburokkan rambut aku sgt2..ye..aku tulis post ni ketika marah dan perut yg sgtnya lapar..so semua senyap..hahaahaha..daaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment