Sunday, October 23, 2011

Truth Behind Mohd Zahari Ali..

Some incident that happen in workplace this evening inspired to write this post..semua dah tau kan ttg kemalangan maut dekat MotoGP Grandprix kat sepang arini..nak dimulakan cerita,rejab laa..yg duk suh tgk video accident tu..dah berderau darah aku tgk si mati tu kena rempuh..kat cni la aku nak start cerita ttg aku..

Sekali tgk muka aku yg sombong n mintak tapak kaki ni..mesti korg sume xsangka yg aku sebenarnya seorang yg sgt mesra alam dan childish yaa amat..sila2 tegur bila berjumpa yee..then aku ni seorang yg lemah semangat..not in terms of takut hantu or what..tapi in terms of terkejut2..sebab saya penah ada pengalaman ngeri masa kecik..seorang clastrophobic(btol ke eja ni??) yg bermaksud takutkan tempat yg gelap dan sempit..so aku sangat2 xsuka lalu dalam terowong atau pun diikat mata..aku akan rasa lemas..ini disebabkan masa aku tadika,aku penah stuck dalam lif sorg2 selama 3 jam..

apa lg ekk..owh ye..aku memiliki kulit yg super sensitif..disebabkan tu aku bila berjalan akan elak org..bukan sombong..cuma mengelakkan diri sendiri gatal2..i'm also seafood allergic..tlg ingattkan aku sblm aku menggaru2 macam beruk..paling aku suka ttg diri aku adalaaa...aku unpredictable...kadang2 panas baran..kadang2 gedik..macam2 laaa..so beware of me..ahakz..i'm a big fan of DURIAN HATERS..bau pun xbole ok..tlg jauhkan daripada aku..

dan satu perkara yg ramai xkan percaya..aku seorang yg sangat manja..percaya atau x,aku masih makan bersuap ngan ibu aku..hehehe..dan aku sangat suka merajuk..so beware of me..

bole x aku nak kata lupa apa lagi..nanti aku dah ingat aku update k..so untill next time ..smileee...~~

No comments:

Post a Comment