Monday, November 7, 2011

Work & Diploma & Aidiladha...

aku nak start post ni ngan ucapan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua muslimin dan muslimat yg membaca...sumpah..skrg ni memang xcukup masa laa..busy sgt2..cehhh..cte macam org penting je kan..yeahhh FYI aku sekarang sudah memiliki pekerjaan..ya2..congrats to me..kuli biasa je pun..oleh sebab keadaan pekerjaan aku yg memerlukan aku travel sana sini..so aku memang sgt sibuk..and then the big news...kepada sape yg masih xtau..now i'm officially pemegang diploma in accountancy UITM and automatically alumni KPTM..hahahahaa..perasaan habis belajar ni memang xdapat di describe ngan perkataan..lebih2 lagi result akhir tu sgt memuaskan hati,memang rasa nak menangis la kan bila pkir tiga tahun lebih belajar tu..so a big thanks for ABAH & IBU for all your support n doa,lecturers untuk segala tunjuk ajar,motivasi serta kepercayaan yg xpernah putus n to all my friends yg sentiasa mendoakan kejayaan sy..THANKS A LOT..terus berikan sokongan,kepercayaan serta doa kalian kepada aku..

No comments:

Post a Comment