Saturday, August 14, 2010

RAMADHAN AL-MUBARAK....

ALHAMDULILLAH...akhirnya RAMADHAN telah tiba..
dan aku sangat bersyukur aku masih hidup untuk menikmatinya...
aku akui aku sangat tenang bila tiba nya RAMADHAN...
ye la..hati sape yg xtenang bila berada di bulan yg tiada langsung syaitan..
bulan yang penuh dengan rahmat ALLAH s.w.t..
hurmmmm...banyak yg berubah bila tibanya RAMADHAN ni..
ni dah kali ke tiga aku berpuasa jauh dari family..
dan kali ni aku lagi kuat sebab aku ramai kawan2 disisi aku..
yang bestnya ..first day puasa aku xberbuka sorg2..
xmacam tahun lepas...huh..dah xnak ingat kenangan sedih..
harap2 la semua ni akan kekal..
ibu..abg mintak maaf sangat2 xdapat nak balik kampung puasa ngan abah dan ibu..
ibu tahu abg kat sini belajar..
thanks pada ibu dan abah yg sentiasa risau apa yg abg makan tu berbuka..
jgn risau..anak kamu pandai nak hidup..
just doakan abg sentiasa taat perintah ALLAH..
hehehehehehe..saje je wat ayat touching kat sini..
ye la..anak mana yang xsedih..tgk kawan2 lain sume balik kg..
buka ngan family...
bukannya aku xnak balik..keadaan xmengizinkan..
sabar la zahari..ada hikmahnya semua ni...

No comments:

Post a Comment