Monday, July 26, 2010

hatiku berlagu riang...hahahahahaha

hahahahahahahahahahaha.....
bestnya..buat sekian lama aku xrasa macam ni..
akhirnya ptg ni..hatiku berlagu riang...
sampai la ke saat tangan ku menari di keyboard ini..(9.45 mlm)..
thanks to dua org sebenarnya...
both of them pelajar kptmkl..seorang lelaki dan seorang pompuan..
sebabnya simple je...
yg lelaki just mtk pendapat atau pun nasihat aku ttg problem dia..
aku just cakap based on pengalaman aku je..
then yg pompuan ni plak menambah berdasarkan pendapat dia..
so secara automatiknya aku ngan si pompuan ni menjadi penceramah bebas..
bila nampak si lelaki ni bersemangat lepas dgr cakap kami..
rasa seronok sangat2...
then mlm ni si lelaki call aku cakap dia dah boleh settle masalah dia..
bertambah2 la happy aku..
xsangka aku boleh tlg selesaikan masalah org..
nice work to me n si pompuan..
dan dengan itu..confident aku naik kembali..
rasa kepercayaan org pada aku kembali lagi..yeayy!!!!!!

No comments:

Post a Comment