Wednesday, December 15, 2010

MAHA 2010, MY BIRTHDAY AND JOMHEBOH...

lama dah xmengarut kat cni...hu5..rindu rasanya...
allright now i'm back to business..
sekarang pun tengah cuti sem kan..so banyak la perkara nak dibuat..
first thing first..lepas cuti raya haji..aku dah balik ke KL ni..semangat nak keje..hahahahahaha
first part-time job aku tuk cuti sem ni ada la menjadi promoter tuk MAHA 2010..
yes!!!!ekspo pertanian terbesar di asia..
aku menjadi pekerja di booth maxis..under RHYTHM PRODUCTIONS..a.k.a company chalee..
aku memang sangat berterima kasih kepada chalee sebab ajak aku keje under dia..
banyak sangat pengalaman aku dapat..
FYI..maha ni selama 10 hari tau..(26 nov - 5 dec)..
tuk first two days aku jaga redemption counter kat booth...
alaaa..kalau korg beli apa2 kat booth maxis tu korg akan dapat hadiah..
so aku yg jaga kaunter tebus hadiah tu..
start dari hari ketiga aku ditukar sebagai promoter..
aku kena jual maxis broadband..memang first two or three hours tu aku xconfident lgsg..
then lama2 aku jadi berani..akhirnya..dapat jual 1 broadband haritu..yeah!!!
total broadband yg dapat aku jual dalam masa 8 hari adalah..11 biji..
boleh tahan la kan tuk org baru...
satu lagi..yg bestnya..birthday aku diumumkan pada crowd maha..sweet kot..hahahahaha
then tamat la maha..beralaih kepada JOMHEBOH bukit jalil..
sekali lagi tuk booth maxis..
huhuhuhu..memang penat tambah seronok..
penat sebab ramai crowd..seronok sebab dapat jumpa ramai artis..
the most best part is..aku dapat naik pentas utama untuk konsert jomheboh tu..
pengalaman yg xsemua org akan dpat rasa kot..memang terbaaeekkkkk!!!!
most of it..the experience i gather is the precious one..
baru la aku tau apa rasanya jadi promoter sume..
korg sume patut rasa jugak pengalaman ni..baru korg tau..

1 comment:

  1. Salam .. ada lebih2 tak? hehehe

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    ReplyDelete