Wednesday, December 29, 2010

GEMPAK ASTRO REVO PASIR GUDANG...

yeah!!!!like u read it...GEMPAK ASTRO REVO...
the last gempak astro for this year at pasir gudang..
part time job aku yg ketiga tuk cuti sem ni..
gempak astro berlangsung pada 26 disember...
tapi kitaorg punya excited..23 dis lg kitaorg dah turun jb tu..
kat jb kami stay kat umah abg sham..
korg mesti tertanya2 sape "kami" kan???
ok.."kami" adalah aku,rejab,chuchu,kak mira n hafsham...
seronok stay kat rumah baru dia..
keje nye sehari je..tapi hari2 sebelum tu apa kitaorg buat??
ronda satu town jb la..
sham plak kepakarannya adalah mencari tempat makan..memang style..
back to the job..
keje aku masa tu adalah sebagai photographer..amik gambar tuk report company..
so keje aku sangat senang..amik gmbr crowd,aktiviti n tempat..
sygnya xsempat nak amik guna fon sendiri..
n company policy xleh nak amik gmbr ngan artis..
ptgnya masa mini showcase..aku jd crew kat stage..
aku kena bg que pada artis2...sangat style kot..
bygkan aku lepak ngan artis kat blkg pentas tu..korg ada???xde kan...
then bila dah petang nak ke malam tu..keadaan makin bz..
so aku kena wat keje runner..bagi pom2 stick,distribute handfan..
kali ni kat main stage plak..
sekali lg kena jaga artis..
then sepanjang konsert berlangsung..aku duduk tepi pentas..
memang terbaek tgk konsert live....
information tuk korg2 yg batak gle nak jumpa artis tu..lupakan je la..
diaorg ni sume sama je mcm kita..
ada yg gile2..tapi most of them kerek nak mampus..
tapi ada gak yg baik mcm hunny madu,jaclyn victor,farish..
whatever it is..aku dapat pengalaman baru lg...
sangat2 beharga la...

No comments:

Post a Comment