Friday, February 18, 2011

Dikala hati kerinduan...lol!!!!

tu la sejak aku dah xboleh nak on9 sangat..(thanks to si babi brahim..)
but in fact..ramai yg cakap aku menyepi xkira la virtually or reality..
sememangnya tu la yg berlaku..
bukan menyepi..cuma malas nak campur..
my daily routine..pegi kela skul 8..balik kul5..
done..xde amik tau apa yg jd sekeliling..
owh yeah..for information sy masih student kolej..semester 6 ye..
dan semester 6 UITM xde praktikal..
enough with that..
xde pape la nak di update ttg aku..
maybe cuma org2 disekitar aku yg dah berubah..
like the article i've written..i've been changing my passenger..
some of them stay..but some of them lost the way..
dan skrg mereka2 yg selalu ada disisi aku..
dan mereka2 tu adalah..kak mira..fyna n sham..

si cantik manis kak mira...
kakak aku yg garang dan penyayang...
love u la kakak!!!


ini la dia fyna..
tgk muka je kerek..tapi bila dah jumpa depan mata..hurmmm..mulut xreti senyap..
kakak aku jgk..
glad to know her..

ni plak my new housemate...
bf kak mira...
love ur quality of brotherhood...

ni je la update ttg aku wat masa skrg ni..hahahaha

No comments:

Post a Comment