Tuesday, March 8, 2011

it just a dream or future reality???

hello guys..
worlds getting really sucks nowadays rite..
i don't know whats happening..but day to day..its getting on my nerve...
but what to say..hidup ni memang palat..tapi esok still akan dtg..
so..live ur life!!!!!
sekarang..semua org bz ngan hidup masing2..
ada yg keje..personal life and all that..
entah kenapa aku rasa left behind..thats why i call it sucks..
mengeluh pun xguna gak..terima ngan hati gembira je la..
update on my life???
not much la...hahahhahaaaha
skrg pun..boyfren bz..(lol!!!)
nak jumpa pun susah..
study pun makin nak pecah kepala..tapi i'm cool..
tba2 aku teringat ttg mimpi aku...
xperlu la aku cite detail..cukup korg tau..mimpi tu wat aku terfikir..
mungkinkah mimpi tu akan jadi reality???
ada org kata mimpi mainan tidur..
but how about deja vu???
so any comments????

No comments:

Post a Comment