Sunday, March 20, 2011

kalau la aku tau!!!

i'm back to basic...
wonder what its mean???
entah kenapa aku rasa down gle skrg ni...
xtau asal..kdg2 rasa sedih..kdg2 bengang...
maybe aku jealous ngan org lain..
ye la sumenya bahagia ngan hidup dan pasangan mereka???
aku...apa ada???
sometimes i feel i've no life..
thats so stress me up..
dgn keadaan diri semakin buruk...
yeahhh..i mean it..i'n turned ugly..
makin besar dan besar...
hahahahahahahahahahahahhaahaha
kalau la gelak tu boleh menggembirakan hati aku..
seriously..skrg ni pun aku banyak duduk kat umah je..
hari ni pun aku kuar usha baju tuk dinner...tapi...
i've no interest..xmacam selalu..punya semangat nak shopping...
kali ni..haram...langsung xde mood...
dengan confidence level makin xde..
aku xtau apa sebab aku macam ni..
kalau la....hissshhhhhh!!!!!

No comments:

Post a Comment