Wednesday, March 23, 2011

seriously aku xpaham..

daripada kecik sampai besar..even sampai skrg..
aku lalui benda yg sama setiap hari..
i always been a joke to everybody..
yeah..i'm not like other man..
but still i'm a human being..
aku ada hati dan perasaan..
aku pun ada air muka..
perlu ke aku dimalukan depan org ramai..
perlu ke aku sentiasa jadi bahan...
even for people that so called friend to me..
i always a joke to them..
hina sangat ke aku ni...
boleh x terima aku seperti mana aku..
kenapa nak aku berpura2 jadi org lain...
sial la..yes i'm not perfect..
but seriously..sape yg perfect sangat dalam dunia ni???
entah kali keberapa aku cakap..
aku xsuka ngan org yg xboleh nak terima aku..
aku xperlukan people that so called friend by me...but still malu ngan aku..
malu nak cakap pada org..that i'm peole that they know..
fed up la sial...
baik aku xpayah hidup..asyik dimalukan je..
sape boleh tahan..

No comments:

Post a Comment