Friday, June 4, 2010

duhai hati dan perasaan...kenapa la kau begini....

semalam(3 jun 2010)..aku dapat berita buruk daripada miss sarah..
lecturer yang ajar aku akaun..confirmed aku failed far250..kecewa sungguh...
sumpah aku rasa nak give up..patah semangat..down gle...
dah la kena marah..aku xtau sebegitu tinggi harapan mereka pada aku..
dan aku dengan selambanya menghancurkan harapan mereka macam tu je...
sumpah..hati anak mana xsedih kalau ibu sendiri cakap kecewa ngan diri kita..
YA ALLAH..aku xsanggup lalui semua ni..
dugaan dtg bertalu2 pada aku..
mana financial problem,cinta,kawan,family...macam2 la...
kadang2 aku fikir nak tamatkan je semua ni..
nasib baik la aku ni masih waras..kalau x dah lama aku ni arwah agaknya..
thanks to my dearest friend..ain yg selalu membebel kat aku..
lieya ngan sue yg sentiasa risaukan aku..
mijah walaupun senyap tapi menyenangkan...
ayie yg sentiasa ada kat sisi..
kak ain yg sentiasa menggembirakan di saat duka..
dan insan2 mulia yg sudi menasihatkan serta ambil berat ttg aku...
aku berjanji..aku xkan ulangi lagi kegagalan ini..
aku akan terus berusaha untuk berjaya...
duhai sang hati dan perasaan..sudah2 la berfikir ttg masalah..
kau kena kuat arie...kau mesti kuat..
ada insan yang masih perlukan kau sepertimana kau perlukan mereka...
so..sang hati dn perasaan..beri la kerjasama..abaikan perkara lalu..
mari la kita move on with our life...

No comments:

Post a Comment