Friday, June 11, 2010

"kawan" yg aku pggl kawan...

"sudah la..kau boleh x jgn hipokrit..dulu kau cakap apa kat aku..kau nak back up aku kan???then now kau kuar enjoy ngan dia..aku dah fed up ngan kau..aku xnak tgk muka kau lagi"...
setepek ayat yang aku terima..serentak itu talian dimatikan...
aku plak terpinga2 memikirkan apa salah aku sampai dimaki macam tu skali...
ini la akibat bila kita nak jadi "pbb" dalam perang cinta...
xpasal2 kita yg niat baik ni kena maki...
terkelat2 muka aku masa tu..ngah lepak ngan member ni...
sudahnya hilang mood nak lepak..
aku tau la org memang xsuka kat aku...
tapi kenapa org suka wat aku macam ni...
aku xde perasaan ke???memang nasib badan kot..kita beriya tlg..last2 kita kena balik..
btol2 macam peribahasa "bagai melepaskan anjing tersepit"..
terima je la..kalau dah takdir kan...hurmmmm

No comments:

Post a Comment