Monday, June 21, 2010

masa2 yg aku perlukan si dia...

hurmm..dah lama tangan ni xmenari tuk membebel kat cni...
yela ..xde masa kan..seminggu dua ni busy btol..
but..aku happy..aku yg pilih jalan ni..so aku xboleh nak mengeluh...
macam yg korg semua tau aku salah seorang fasilitator KPTMKL..
so sekarang ngah orientasi time..sebab tu la aku busy...
btol kata org..bila kita sibuk..kita boleh lupakan semua masalah...
yes..for quite a times..aku lupakan segala masalah yang aku ada..
tapi bila semua kesibukkan tu hilang...sekali lg aku memikirkan semua tu..
aku lupa sape yg pernah cakap ayat ni kat aku..seingat aku ayat tu berbunyi begini
"live ur life to the fullest"..more or less la..ayat nya...
sefaham aku..ayat tu membawa maksud..enjoy ngan kehidupan kita..
hargai semua yg disekeliling kita..
mesti korg semua ingat aku maksudkan si dia tu couple or my girl..
nope..u are wrong...
now aku single..aku dah terima hakikat yg nana xkan kembali dalam hidup aku..
thanks to someone yg dengki ngan perhubungan yg kitaorg bina....ha5..pelik je bunyi..
sape kata kita xboleh hidup tanpa cinta seorang kekasih???
tba2 teringat kata2 mun yg dia belajar dr esq...
"cinta pada manusia adalah cinta yg palsu,kerana manusia akan hilang..
cinta pada ALLAH SWT..adalah cinta yg sejati.."
so sebelum kita nak mencintai org lain..cintai pencipta kita..
diri sendiri...org2 yg disekeliling kita semua....
satu perkara yg aku belajar dari team fasi...
bonding ataupun ikatan...
hargai la sahabat mahupun teman2 anda..
so untill the next time..live ur life to the fullest..keep smile...

No comments:

Post a Comment