Monday, June 7, 2010

mereka2 yang penting dalam hidup aku...

manusia..memerlukan manusia lain disisi mereka dalam hidup ini...
ALHAMDULILLAH..aku juga ada mereka yg ada disisi aku....
firstly...
of course la my beloved parents..
En.Ali bin Kadir dan Pn.Rohayati bte Sa'at..
mereka yg susah payah membesarkan aku dan sentiasa give me support..
then my sister yg kecoh..
my kak ngah..Zaidah bte Ali..
thanks for being my sister n always help me..
too bad..xde gmbr dia..hahahaha
also my adik Zainah bte Ali..
always gile2 with me..

then my beloved friends....
Norsuzilla Hisammudin @ Sue...
antara manusia yg suka membebel kepada aku..
seorang yg ceria,xcepat marah dan xreti senyap..hahahaha
Nurul Fara Ain bte Nordin @ Ain...
pompuan plg kuat makan n plg sempoi penah aku jumpa..
dia ni gak la yg selalu marah kat aku...ish3...
Fazliya bte Zakaria @ Lieya...
manusia yg suka cari gaduh ngan aku...
juga salah seorang membebel kat aku...
Siti Noor Ramizah bte Zul Khoha @ Mijah..
trex yg kuat makan..
walaupun pemalu..tapi bab mengenakan org..dia no 1..

Mohd Ain bin Sukor @ Ayie...
mamat ni jenis gila2,sengal n kelakar...bila dia ngah gle habis la..
dia ni suka sgt makan ayam..xpaham aku..
Nur Ain bte Md Mokhtar @ Kak Ain..
seorang yg periang dan gile...
dia sentiasa boleh wat org ceria ngan celotehnya..
seseorang yg aku anggap sebagai kakak...

lastly...
Tengku Khairil Haikal @ Im..
mamat ni seorang yg pemalu dan sangat sengal..
suka sangat makan burger McD..shari xmkn..dia boleh jd gila..
seorang yg aku anggap sebagai abg...

last but not least...
couple yang wat aku happy...
Ahmad Zikri Zainal & Jazruladilla Jabar...@ zik&dilla..
walaupun mereka selalu gaduh n then dilla akan ngadu kat aku..
xtau kenapa..aku rasa diperlukan..hehehehe

orait!!..ini la antara mereka2 yg selalu amik berat ttg aku..
aku sayang gile to each n everyone of them..
tanpa mereka..siapa la aku..
harap2 mereka akan sentiasa ada disisi aku...

2 comments: