Saturday, July 10, 2010

APA ITU RINDU...

apa itu rindu?????
mengapa ada perasaan rindu...
banyak2 perasaan yang ada pada manusia..aku paling rimas ngan perasaan ni..
RINDU..
perasaan yang akan buatkan aku serba xkeruan..
resah gelisah..susah nak fokus..dan macam2 lagi..
begitu la hebatnya penangan RINDU pada diri aku..
aku ni ada satu masalah..yang mana aku xboleh bersendirian..
bila aku bersendirian aku pasti akan rindukan seseorang..
hari ini..(sabtu,10 julai 2010)..
daripada aku bangun tdo..aku sorang2 je ada kat umah yg sederhana ni..
terkebil2 bila aku bgn dah xde org kat umah..
lama aku termenung..baru aku teringat..
masa aku mamai..lut salam aku tuk balik umah parents and im g bengkel..
lagi dua org housemates aku..am ngan rejab semalam lg dah balik umah parents..
bangun2..cuci muka n gosok gigi..(he5..malas nak mandi sejuk..)
duduk la depan 'toshi' on9..
lama2 timbul rasa RINDU..
1st..pada my family..ibu,abah,adik,kak ngah dan semua org..
2nd..my best friends..ayie n fara ain..(sue,liya ngan mijah xyah rindu ada kat kl)
3rd..my beloved kakak n abg..eqall,lopayn,kak ain,kak eza...
4th..my second family..fasilitator team..
5th..all my friends...
mula la aku jadi gila..dgr lagu sedih nak nangis...
tgk gambar2 lama dah bergenang..ish3...
xsangka..lemah btol aku tanpa org2 yg aku syg..
tapi..eqall kata bila kita boleh menitiskan air mata sebab rindu..
maknanya kita sangat sayangkan mereka itu..
so..aku sayang kamu semua..
love u alls..mmmuuuaaaaahhhh..(hehehehehehehe)

No comments:

Post a Comment