Friday, July 16, 2010

the best man of mine..hahahahaha

aku je..atau korg pun rasa statement tu gay gile???
hahahhaaha..jgn salah paham..
kali ni aku nak cite ttg kawan2 lelaki yg rapat ngan aku..
in total ada 3...yg paling rapat la..
1st..

Tengku Khairil Khaikal..
umur,pekerjaan serta status nya biarla rahsia..hahahahaha
aku panggil dia IM..
dia ni aku dah kenal sejak form 3 lagi..
seorang yang aku anggap abg yg xpenah aku ada..
dia bg ku seorang abg yg sangat penyanyang serta caring terhadap adiknya..
terus terang kalau korg dgr aku berbual ngan dia macam kami ni gay..
tapi seriously bukan..dia sangat la pemalu..xpaham aku..
dia la yg selalu bagi aku dorongan selain drpd family sejak aku form4 smpi skrg..
and for that..i really2 appreciate it..lovu u so much...

2nd...

Amelul Ariffin bin Abdul Karim..(sorry kalau ada typing error)...
gelaran dia lo..lopayn..
sejak bila aku kenal dia????bila ekk.....
ok..kami start rapat bila kami ditugaskan menjaga asrama pada sesi orientasi tahun lepas..
masa tu kami selalu bertukar2 masalah dan pendapat..
lama2 kami pun rapat..sebab perangai kami sama..
suka mengumpat...
senang bila dgn dia..xperlu hipokrit..simple je...
aku selalu semakkan kepala dia ngan masalah aku..hahaha..padan muka..
dan dia pandai in doing that job...
kalau la dia xcpt touching..mesti lagi ramai suka..hahahaha
aku kagum ngan dia..pandai dan capable in almost everything..
keep up the good job bro..

3rd..

Mohd Ain bin Sukor...
atau lebih dikenali sebagai ayie...
seorang individu yg sangat unik dan sangat adorable bg aku...
xpenah terlintas dalam kepala aku..akan rapat ngan dia..
sebabnya masa orientasi sem lepas..dia selalu marah aku..
kisahnya..kami berasal dari daerah yg sama..SEGAMAT..
dan kami telah berkenalan daripada form 3..xsangka satu kolej..
kami mula rapat sejak LA ZANDA.. ditubuhkan..
then cuti sem aritu lebih megeratkan kami..
xtau kenapa..selesa sangat ngan dia..
kami selalu share masalah antara kami..so itu lebih mengeratkan kami..
dia juga la yg selalu ingatkan aku ttg agama dan byk benda..
selalu marah n membebel pada aku..tapi aku suka..ahhahaha
peminat ayam yg sangat fanatik..hehehehehe..xpaham aku..

so guys..thanks for become my friends..
jgn la berhenti amik berat ttg saya..
sebabnya aku xbyk kawan lelaki..sebab takut mere takut dilabel gay..hampeh tol..
aku memang jenis yg manja ngan kawan2..so kalau takut dilabel pelik2..go away from me..
sekali lagi aku tekankan..aku xperlukan kawan yg malu nak dekat ngan aku..

No comments:

Post a Comment