Wednesday, July 7, 2010

apa nak mengarut ni????

yes!!ada gak masa nak mengarut kat cni...
gaya macam sangat bz kan..walhal setiap malam on9...
just baru ada benda nak di mengarutkan disini..
waaaaaaaa..sejak dua menjak ni...aku sangat2 tertekan siot...
mana ngan hal fasi nya..study,buku2,duit dan hal2 peribadi...
pasal fasi???xde benda pun nak difikir kan sebenarnya..just ada yg touching2 je...
then pasal study..waaaa..pn noreha sangat kejam ngan kami...
nape guna perkataan kejam???
ayat dia sumenya makan dalam..xpernahnya cakap xperli...tension maaaa...
buku2 untuk sem ni sangat la mahalnya..xmampu haaaa...
duit confirm2 xcukup nak cover sume...
pasal hal2 peribadi..let it be my secret first...
ditambah pula ngan ketidakcukupan tidur..memang muka sangat tegang la..
so faham2 la kalau aku berperangai sangat kejam..hahahahaha
maaf la saya memang xpandai nak kawal emosi dalam keadaan macam ni..so sape2 yg kena..sorry sgt2..
thanks to a**n yg menggangu hidup aku..
sumpah aku benci manusia yg bernama a**n ini..
aku niat baik nak kawan ngan kau..kau pijak pale aku plak..naik lemak eh..
tapi xpe..bak kata ayie..hari ni hari dia..esok lusa hari aku plak..
anyway thanks a lot mohd ain bin sukor yg sabar ngan kerenah gle saya ye...
awak memang the best..xpenah mengeluh dgr masalah arie...
walaupun awak byk masalah,xsihat..bila arie ada problem awak selalu ada...best2...
u are my best male friend bro..
thanks a lot to other my friends who always bersabar ngan aku..
fasi"s family n others..i love u alls a lot...
thanks again..sentiasa la care about me k..and i'll return the favour..

No comments:

Post a Comment