Thursday, May 20, 2010

BESAR SANGAT KE AKU NI????

Never thought I will write about this matter…

0h god..its killing me…bila member2 lama,makcik2 atau sape2 je la yang kenal aku dulu…

Bila jumpa aku sekarang ni..expression mereka mesti..”besar btol kau sekarang ni!!!”

Sort of thing aku akan dengar setiap kali aku berjumpa ngan mereka…

Member2 kau sekarang ni..housemate..sume bahan aku gak…

Dalam diam..perkara ni mentensionkan aku…ish..geram btol…

Besar atau dalam kata lain nya..gemuk sangat ke aku sekarang ni???

Berat aku sekarang ni is about 70 to 80 kg je..normal la ngan ketinggian aku..

Nampak sangat ke perut aku tu…

Aku rasa aku makan mcam biasa je..

Xde la makan banyak sangat macam am..siap nasi tambah setiap kali..

Tapi dia kurus je..aku ni..kenapa makan sikit tapi makin besar???

Adakah aku dah masuk golongan chubby????

Xsangka perkara seremeh ni akan aku fikirkan gak…

Dulu aku xpernah kisah pun..tapi sekrang bila semua org tegur..

I need to do something right????

No comments:

Post a Comment