Saturday, May 22, 2010

OLD FLAME BURNING AGAIN????sory nana....

kenapa la sekarang dia dtg blk dalam hidup aku...
memang aku xpernah lepas dari masalah..aku tau masalah yg mematangkan kita..but this sort of problem...its killing me...
sumpah aku xpandai bab feeling ni..
di saat aku dah bahagia ngan nana..dia dtg blk dlm hidup aku..menagih apa yg dia tinggalkan dulu..
dia jilat balik ludah dia dulu..
aarrrgghhhh...apa nak buat..
could it be..old flame burning again...
sebelum ni aku confident aku dah dapat lupakan dia..
sampaikan aku cakap nana first love aku...
so friends aku tipu korg semua..tapi aku terpaksa wat sume 2..in order to get rid memori lama...
aku confident gle aku dah boleh berdepan ngan dia tanpa ada heart feeling..
tapi disaat aku nampak dia..aku lemah..sengal tol...
manusia memang xleh kawal perasaan sendiri kan..
to my love nana..sory u..i bkn curang..i cuma can't control it..
i xberani nak confront ngan u ttg perkara ni..
if u baca ni..faham la..kenapa i berubah sekarang..
lastly..i love u..hahahahahaha..jiwang siot...

No comments:

Post a Comment