Tuesday, May 25, 2010

KEHILANGAN DAN KESUNYIAN...

sejak peristiwa semalam...aku lemah dari segi emosi dan perasaan aku...
dari segi fizikal memang aku ok..tapi dalaman..tuhan je yg tau...
betapa porak peranda..kacau bilau..haru biru nya perasaan dan emosi aku...
emosi aku memang xstabil..
bila duduk sorg2 kat umah..aku rasa kesunyian..
bila aku dengar lagu2 jiwang..aku sedih....
aku xpaham kenapa aku selemah ni sekarang...
i'm need someone beside me..i need shoulder to cry on...
but i'll never get that...
thank god..aku ada kawan2 yg support dan sayang aku..
aku sentiasa tau yang family aku sayang pada aku...
tapi mereka semua jauh..aku sendirian di bandar besar ni..
dugaan makin lama makin kuat...
iman aku makin goyah...dengan emosi yang xmenentu ni..macam2 boleh jadi..
ya ALLAH..kuatkan la hamba mu ini..aku tau aku cukup kuat tuk mengharungi semua ni..
tapi...
kawan2...ketahui la..godaan yang aku hadapi ini sangat besar..
dan aku xtau samaada aku cukup kuat tuk melawannya..
jikalau aku hanyut..tolong....tolonglaa...selamatkan kawan mu ini....

No comments:

Post a Comment