Thursday, May 20, 2010

RASA BERSALAH DALAM DIRI…

16 MAY 2010..

Petang tadi aku dapat call daripada norlee yg menyampaikan berita buruk…

Dia cakap paan marah ttg kereta..n suruh aku fixed up the car…

Aku xpaham..masa aku bagitau aritu dia ok je..

Sebab bukan salah kitaorg..parking kena langgar kot..

Sebab aku sure aku xlanggar mana2 keta..then at that time paan cakap bukan salah kau xpe…

But now…why???aku kena sabotaj lg???ada org yg kipas paan ke???

Aku try nak fkir positif..tapi sejak perpisahan tu..macam2 perkara jadi…

17 MAY 2010

Tgh hari td norlee call lg…

Dia bgtau total payment was RM200..sebab paan tukar bumper depan terus..

Aik..aku tergamam lagi..calar je kot..nape sampai nak tukar bumper…

Sah..confirm ada org yg nak kenakan kitaorg…

Tapi dah salah kitaorg..nak atau x..kena bayar gak…

Aku xpaham la manusia ni…apa yang korg dendam sangat ngan aku…

Lau xpuas hati bgtau la..ni main sabotaj aduyai..

Dan sekarang aku dihantui rasa bersalah yang amat sangat kepada lieya,sue,ain n mijah..

Terpaksa menyusahkan mereka..kalau la aku ada banyak duit..xpayah menyusahkan mereka..

Diaorg xsalah..but yet..diaorg yg kena gak..

Layak ke aku kawan ngan diaorg lg…asyik menyusahkan diaorg je…

Aduhhhhhh……

No comments:

Post a Comment